Copywriting i social media – budowanie relacji z odbiorcą

Podczas szkolenia uczestnicy

  • poznają podstawowe zasady budowania trwałych relacji w social media oraz poznają sposoby, jak je skutecznie podtrzymywać.
  • zapoznają się z najważniejszymi zasadami copywritingu.
  • nauczą się jak tworzyć intrygujące tytuły wydarzeń.
  • poznają, jak układać slogany promujące różne akcje, oraz jak konstruować krótkie treści z podziałem na tematy.

Podczas kreatywnych ćwiczeń poznają proste rysunkowe techniki do opowiadania w social media.

Szkolenie online poprowadz:

Beata Gamrowska – grafik, copywriter i ilustrator – twórca historyjek o kawie i Pączusiu. Na co dzień specjalista do spraw promocji w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego. Prowadzi szkolenia z myślenia wizualnego.

Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting SBP przy wykorzystaniu aplikacji Mentimeter i będzie trwało 2h.

Informacje techniczne

Rozmiar czcionki
Kontrast