Moduł praktyczny – szkolenia online
Szkolenia online będą prowadzone na platformie ClickMeeting SBP przy wykorzystaniu aplikacji Mentimeter. Każde szkolenie będzie realizowane w małej grupie szkoleniowej liczącej 15 osób i będzie trwało 2h.
Oferta kulturalna
Wydarzenia online – planowanie i realizacja – szkolenie online – 2h
>> więcejZasadniczym celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat zasad organizacji i prowadzenia webinariów. Uczestnicy poznają wybrane rozwiązania oparte na metodach gamifikacji, służące motywowaniu i angażowaniu czytelników. Wezmą udział w interaktywnej grze literackiej i spotkaniu autorskim.
Multimedialne formy komunikacji z czytelnikiem – szkolenie online – 2h
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze specyfiką najszybciej rozwijających się platform internetowych, dzięki którym możliwe jest docieranie do szerokiej rzeszy czytelników. Wśród omawianych tematów będzie m.in. nie tylko popularny, choć nadal zdobywającym nowych widzów YouTubie, ale też zyskujące obecnie coraz większą popularność podcasty – audycje dźwiękowe publikowane w odcinkach i dostępne w popularnych aplikacjach: Spotify, iTunes czy Pocketcast. Uczestnicy dowiedzą jak za pomocą darmowych narzędzi i sprzętu, którym każdy dysponuje na co dzień, założyć, nagrać, opublikować i wypromować swój podcast.
Marketing i promocja w sieci
Copywriting i social media – budowanie relacji z odbiorcą – szkolenie online – 2h
Podczas szkolenia uczestnicy poznają podstawowe zasady budowania trwałych relacji w social media oraz poznają sposoby, jak je skutecznie podtrzymywać. Zapoznają się z najważniejszymi zasadami copywritingu. Na podstawie prostych technik, nauczą się jak tworzyć intrygujące tytuły wydarzeń. Poznają, jak układać slogany promujące różne akcje, oraz jak konstruować krótkie treści z podziałem na tematy. Podczas kreatywnych ćwiczeń poznają proste rysunkowe techniki do opowiadania w social media.
Materiały wizualne, narzędzia analityczne i formy kontaktu z czytelnikiem – szkolenie online – 2h
W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się z narzędziami do tworzenia materiałów wizualnych (plakatów, infografik, postów), aplikacjami służącymi do zbierania danych i ich wizualizacji w czasie rzeczywistym oraz sposobami na pozostanie w stałym kontakcie z czytelnikami (newsletter, mailing, chat). Poza omówieniem funkcjonalności narzędzi, uczestnicy doświadczą pracy niektórymi z nich. Szkolenie stanowi swoisty narzędziownik pomocny w pracy współczesnego pracownika instytucji kultury. Umiejętności nabyte podczas spotkania pomogą w promocji wydarzeń i prowadzeniu aktywnego marketingu, jak również wesprą realizację pracy zaliczeniowej.